Nog zes nachtjes! - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Michelle Verpaalen - WaarBenJij.nu Nog zes nachtjes! - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Michelle Verpaalen - WaarBenJij.nu

Nog zes nachtjes!

Door: michelleverpaalen

Blijf op de hoogte en volg Michelle

24 Juni 2011 | Nederland, Rucphen

Eindelijk, het allerlaatste tentamen van dit eerste 'universiteitsjaar' is voorbij! Tijd om alle 6-uur-opstaan-dagen, colleges, essays en toetsen even te vergeten, en me nu écht te gaan voorbereiden op de reis die me over zes nachtjes al te wachten staat!
Samen met medestudenten Tamara, Joren en Sil ga ik deze zomer een maand lang naar Beijing, om daar 3 weken vrijwilligerswerk te doen, én natuurlijk ook een week vakantie te vieren.
Gisteren hebben we gehoord dat we op een basisschool Engelse les mogen gaan geven. Iedere dag moeten we geloof ik een uurtje of drie voor de klas staan. De rest van de dag kunnen we dan besteden aan het voorbereiden van andere lessen, en natuurlijk gaan we ook Beijing verkennen! Eén van onze leraressen van het afgelopen jaar woont in Beijing, en zij wil ons graag een keer opzoeken om gids te spelen in haar eigen stad!
Ik ben echt ontzettend benieuwd wat ons allemaal te wachten staat, ik denk dat het een zware, maar onvergetelijke maand gaat worden!

XX

• 24 Juni 2011 - 21:03

Jeanne:

Hoi Michelle,
    het is dus bijna zover...... wat leuk en spannend !!!
    En we willen graag heel veel verhalen en foto's zien !

Groetjes Jeanne en Lyon

• 28 Juni 2011 - 19:49

Vivi:

Dacht zal eens checken of Michelle wederom iets heeft geplaatst hahaha wanneer kan ik je t beste effe gedag komen zeggen? Vivi x

• 30 Juni 2011 - 14:30

Mama:

Lieve Michelle,
    Je koffer gepakt, ingecheckt, douchen, eten en dan brengen we je naar Schiphol. Eindelijk kun je beginnen aan de reis waar je al maanden naar uitkijkt. We hopen dat het een ervaring wordt om nooit te vergeten. Geniet samen met Joren, Tamara en Sil van deze "praktijklessen"! Heel veel liefs van papa, mama en Laura xxxxxxxxxxx